Remont pickupa do gołej ramy - Hamulce

Układ hamulcowy - okazało się ze wężyki hamulcowe sztywne i przewody paliwowe są już mocno skorodowane, dlatego wszystkie wymieniłem na miedziane, było trochę zabawy żeby je dogiąć tak jak oryginalna wiązka. Ale poszło. Od razu doliczyłem trochę na planowany lift budy.

Pojedynczo zdejmowałem z wiązki poszczególne rurki i do każdej doginałem nową miedzianą. Następnie wkładałem nową do wiązki.

Niestety okazało się że większość zatrzasków przy demontażu przewodów hamulcowych połamała się, niestety dośc kosztowna sprawa w ASO.


Zacisku hamulcowe na szczęście jeszcze miały tłoczki w znośnym stanie więc dostały nowe uszczelki i słupy prowadzące.



Korektor siły hamowania jakoś nigdy nie działał jak trzeba, i trochę ciekł jak na mój gust to brakowało w nim jednego elementu pomiędzy ramieniem a popychaczem. Uszczelka która przepuszcza płyn niestety ma wymiar 6,5 x 12 x 4 i do tego musi być fluorowa niestety nadal takiej nie zmalałem. W końcu zdobyłem drugi i z dwóch złomów złożyłem jeden – wygląda że działa.

Komentarze  

#2 Thomas 2017-03-31 03:52
Hi there, just became alert to your blog through Google,
and found that it's really informative. I'm gonna watch out for brussels.
I will be grateful if you continue this in future.
Many people will be benefited from your writing.
Cheers!

My website: best place to buy gold: http://allaboutgold.eu/
Cytować
#1 Adam 2013-10-21 21:04
super robota, fajne auto, właśnie takiego poszukuje, mam dobre wspomnienia z nissanami miałem dwie y60 jedna z silnikiem 4,2 ;]
pozdr
Cytować

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież